yandex

(+90) 224 451 00 66   |   info@arassoft.com.tr

Google Adwords Reklam Yönetimi
Google Adwords Reklam Yönetimi

7/2/2020 10:14:21 AM

Google Adwords Reklam Yönetimi

Yayınlayan: Arassoft

Günümüz koşulları dijital anlamda çok büyük fırsatları çok düşük bütçelerle yakalama imkânı sağlıyor. Google Ads reklam seçeneği bu anlamda en ekstrem örnektir diyebiliriz. Çünkü Google tartışmasız bir şekilde sistemin belirleyicisi ve reklam ya da tanıtım açısından müthiş bir potansiyeli tek başına bünyesinde barındırıyor. Dolayısıyla özellikle faaliyetlerini ticari maksatlı sürdürenler için bu kadar önemli fırsatların, değerlendirme dışında bırakılması elbette düşünülemez. Fakat her prensipte olduğu gibi, Google Adwords reklam çalışmalarının belirli kuralları vardır ve bu kuralların işinde uzman bir kadro tarafından dikkatli şekilde dizayn edilmesine ihtiyaç duyulur.

Google Ads

Google Ads Reklam Büyük Kitlelerle Etkileşimi En Üst Seviyeye Taşıyor

Bugün için çok sayıda arama motoru bulunuyor ve milyarlarca kullanıcıya hizmet veriyor. Fakat deyim yerindeyse sistemin kurucusu ve en önemli oyuncusu olan Google dünya genelinde yapılan tüm bağlantıların %70 gibi büyük bir bölümüne hakim durumda. Dolayısıyla “Google demek, eşittir internet demektir” ifadesini kullanmamız herhalde yanlış olmaz. Tabii ki bu kadar büyük çapta bir sistemin, reklam veya tanıtıma sağlayacağı katkı düşünüldüğünde, diğer alternatiflerin Google Ads reklam avantajlarının yanına yaklaşması bile söz konusu değildir. Şöyle düşünelim; milyonlarca potansiyel müşterinin yer aldığı bir sistemde, firmanızın ihtiyaç duyduğu kelimeleri arayan ziyaretçilere ilk olarak sizin firmanız gösteriliyor. Bu durum oldukça yüksek ziyaretçi trafik almanız anlamına geliyor ve bu trafik içerisinde kendi sektörünüzde çok yoğun bir ilgi sizleri bekliyor olacaktır.

Google Ads

Google Ads Yönetimi Sırasında Harf Hatası Yapma Şansınız Yok


Bu noktada hemen çok kısa bir örnekle kelime tercihi hakkında sizlerle birkaç hayati bilgiyi paylaşalım. Tek bir harfin bile çok şeyler değiştirdiği Google Ads yönetimi uzmanlık gerektiriyor ve yanlışlığı asla affetmiyor. Çünkü sadece yanlış kullanacağınız bir kelime değil aynı zamanda yanlış bir harfin bile sayfanızı on binlerce ziyaretçiden edebileceğini her zaman aklınızda tutmalısınız. Tabi bazı istisnai durumlar da söz konusu olabilmektedir. Elbette bu istisnai durumları ayrı tutuyoruz. Bunun nedeni özellikle yabancı terimlerde doğru harften daha çok yanlış harf kullanan ziyaretçilerdir. Bu ayırımı ve değerlendirmeyi lütfen bizlere bırakınız.

Google Reklam Çalışmalarımızdan Büyük Memnuniyet Duyacaksınız


Özellikle piyasanın sektörel anlamda durgunluk gösterdiği dönemlerde adeta bir kurtarıcı görevi üstlenen Google reklam çalışmalarımız firmalara, hizmetleri veya ürünlerini etkileyici bir şekilde tanıtmalarına olanak sağlar. Bu çerçevede;

Reklam kampanyası hedef kitlesi belirlenmesi

Ziyaretçi ilgi alanlarının tespit edilmesi

Sektörel anlamda anahtar kelime analizi

Coğrafi bakımdan potansiyel kitlenin etkileşiminin tespiti ve kampanyada kullanılması

Çalışma içerisinde yer alacak görsellerin hazırlanması

Web sayfanızda yer alacak Seo uyumlu içeriklerin hazırlanması

Görsel reklamlarda telefon ile direkt iletişim ve arama entegrasyonları

Kampanya süresince elde edilen verilerin raporlanması

Karmaşık ve yoğun bir tanıtım kampanyası öncesi sizlere profesyonel reklam yönetimi uygulamaları ile hizmetler geliştiren firmamızdan danışmanlık hizmetleri alabileceğinizi bu noktada ifade etmek istiyoruz. Uzman kadrosu ve makul fiyatları ile başarı garantili bu çalışmalarımızdan sizlerde gayet büyük memnuniyet duyacaksınız. Şimdi dilerseniz bu kez kelime seçimi noktasında bir örnekle durumu izah edelim. Sözgelimi; “Bursa ayakkabı üreticisi” kelimesi ile “Bursa ayakkabı imalatı” kelimeleri sizlere “üç aşağı beş yukarı” aynı anlamı ifade ediyor gibi gelebilir. Anlam bakımından her iki kelimede tabi ki aynı vurguyu yapıyorlar. Ancak gelin görün ki, söz konusu Google Adwords çalışmaları olduğunda maalesef işin rengi bir anda değişiyor ve katı kuralları ile arama motoru algoritmaları devreye giriyor.

Eğer yanlış bir tercih listesi oluşturarak düşük ziyaretçisi olan kelimeleri tercih ederseniz kampanyanızın başarısız olmasının yanı sıra harcadığınız maliyet ve ayırdığınız enerjinin de boşa harcanması söz konusudur. İçerisinde analiz ve sektörel raporlama çalışmalarının da bulunduğu böylesine kapsamlı ve uzmanlık gerektiren bir konuda karar vermeden önce Arassoft'tan bilgi talep edebilirsiniz.


Daha fazla bilgi ve referanslarımız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.